Vilken härlig dag


Blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det blir det väl sällan? Blev en långfrukost trots allt.. kan inte hjälpa det. Men gott kaffe till 11 tiden. Då gick jag och handlade tre bananer och visste inte riktigt vad jag skulle träna eftersom det inte var på mina promisser.
Efter 90 minuter i bassängen var jag helnöjd, upp och bastade 15 min x 2 med essensiella oljor, o-la! Avslutade det hela med en 10 min hammam och de givna iskalla dusharna därimellan. Jag kan officiellt kalla mig de-toxad. Varit på fötterna mycket idag. Slängt i mig alla bananer samt en bar med tranbär som är sockerfri. Har varit på galet gott humör. Till kvällen blev det kolhydratsfritt vilket känndes helt okej eftersom jag tog en stor skål råggröt nån timme innan. Slängde i två äggvitor också för det tipset fick jag här. 

Träningspepp!

Imorgon får vi se :) Känns härligt att jag hittat tilbaka lite till min gamla form. Imorgon blir det dock utgång. Med lite blandade känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0