Back on track


/stretch i stökigt rum
Att springa i slottsträdgården i versailles är inte illa. Inte illa alls. Nu är det kallt, men till våren kommer det bli incroyable! Körde 67 minuter intervall. Körde ca 1 låt spring/1 låt powerwalk. Slipper man tänka och mäta så mycket. Ett tag dansade jag mig fram när jag var heeelt ensam i den mörka skogen. Det var immande andredräckt men jag fick upp värmen och flås. In i varm dusch och sedan var hela dagen räddad. Underbara löpning!

Proteinkällan blev ägg samt vitkål
Kolhydratkällan blev två äpplen och en stor skål sötpotatis med salt och kanel  
(men kanske lite väl mycket smör)


Kommentarer
Postat av: Molly

hej!

hoppas att allt är bra med dig!? här är det bara bra, tyvärr är det snöstorm ute :/



det lät spännande med sötpotatis, hur gjorde du den? i ugnen?



du får ha en fortsatt bra dag och vecka! kramar

2010-01-27 @ 12:14:37
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0