Work outad


Grej från IKEA, müsli+quinoa soufflé (poppad)
-shake it lika a tambourine :)-


Idag har jag varit och tränat.
30 min intervall
15 min styrka
5 min "gå i trappor-maskin"
25 min styrka
30 min gång på puls 136

20 min ordentlig strech 

Detta pass kör jag en gång i veckan. Jag har inte råd eller tid med mer. Istället går jag överallt jag än ska. För att inte bryta ner musklerna eftersom jag tränar länge och hårt har jag med att äta emellan styrka/kondition. För att inte förlora för mycket myskler. 
Att dricka mycket är också viktigt. 

Efter detta, tar jag en hammam 10minx2 och en tupplur :) och så massa flingor med soja-mjölk och frukt. Bra återhämtning! 


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tack, det värmer att höra!

Haha ja, visst gör det!

och "svennebiten" är ju en klassiker :)



Jaså, du menar att socker gärna samlar vätska kring magen? :O

Haha ja, det skulle du GÄRNA få göra, men jag antar att jag får gräva ner dom själv. TACK det känns rätt att tackla problemen såhär :) Och ja, att våga lyssna är det enda rätta!

Kramar!

2010-01-19 @ 22:07:58
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0