Fibrer i all sina ära men..



Grönt te, fullkorn, päron, gröt, kanel, kli..

fibrer fibrer ännu mera fibrer


det är ju bra
Men för känsliga magar så kan det ibland sätta.. stopp. Min mage säger verkligen ifrån idag. Det händer liksom ingenting. Om jag ska vara brutalt ärlig så gör livsmedel ovan (samt andra fibertäta val) att man bli rejält trög i magen :)
En härlig pizza, lite [bajonässås], burgare, pasta med ostig pastasås. Och ett par dagar utan fibrer. Mörk choklad, massa vatten och svart kaffe. Sedan är jag back to basic igen.
Förlåt om ni inte är magkänsliga men känselmagade. Men det måste sägas, om jag så bara kan hjälpa en annan förstoppad like.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0