Var kom den kondisen ifrån?

Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle ut. Jag vet varför. Vilken underbar springtur måste jag säga. Helt rackarns underbar.
Från port till port på 81 minuter, 62 av de springandes. Resten stretch och nervarvning.
Gav mig backen på att springa i alla fall halva rundan. Men så tänkte jag, lite till, och sedan var jag stort sett i mål och en lite grovt räknad 1,3 mil senare var jag hemma. En mil i farten minst. Men sista 200 meters spurt (okej snapp springning :) men jag var överlycklig. Jag har INTE haft sådan form då jag i stort sätt inte sprungit sedan 2007/2008. 

Hem och ladda med 2 crêpes och mozzarella (favoriten) och två apelsiner.
Fransk bio blev det idag, bra var den också!

Nu till kvällsmat orkade jag noll% matlagning så det blev 6 rostade rågmackor med smör/färskost och ost. Haha. Och så chokladmjölk till det. Samt en dessert, chokladmousse, den godaste jag ätit i hela mitt liv. Lite söt, men det är ju lördag. Blir en härlig vila idag igen. Ska vila upp mig och imorgon blir det rask morgonpromenad innan frullen (en grape och kaffe innan, klarar inte heltom mage) ska upp till en helt underbar grönsksmarknad för att inhandla något som ser färskt och gott ut! 
Alltså lycka för träning. Verkligen! Träning är balans, lycka och energi! 

DOUTZEN KROES

Behöver lägga på mig lite muskler för att bli lika snygg, och jag måste säga att taniga kroppar är inget för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0